ЗНАЙТИ ПОТРІБНИЙ ВОКЗАЛ ЧИ ЖД КАСИ:

Залізничний вокзал ЛЬВІВ | жд вокзал Львова | Довідкова, телефон львівський вокзал

Залізничний вокзал Львів: телефон довідки

Цілодобова довідкова жд вокзалу м. Львів працює за телефоном 1505.

Також залізничний вокзал Львова надає інформацію про розклад руху поїздів Львівської залізниці за номером 226-2068 та 226-1595.

Приміський залізничний возкзал Львова - довідкова служба телефон 226-1006.

Залізничний вокзал Львів-Головний адреса: Двірцева площа, 1.

Тема: жд вокзал Львів, телефон довідкової

6 коментарі:

Анонім сказав...

Навчіть будь ласка персонал розмовляти с пасажирами. Такого хамства я ще не чула!!!!!!!!

Анонім сказав...

ЧОМУ ЇЗДЯТЬ НАПІВПОРОЖНІ ПЛАЦКАРТНІ ВАГОНИ НА КИЇВ,А КВИТКІВ НА НИХ НЕМАЄ,ТІЛЬКИ КУПЕ ВІД 600грн.?ЯКІ Ж ВИ ВСЕ ТАКИ ХАМИ!

Анонім сказав...

Як розводять пасажирів на жд у Львові. Зайняли три кабінки у камері схову, коли прийшли на другий день виявилося, що дві кабіни не можемо відкрити. Викликали співробітників- виявилося, що ми переплутали кабінки не 30, 33, 36 а 27, 30,33.Хочу звернути увагу нас було 7 (!) чоловік.Крім цього, у трьох кабінах було ТРИ різні коди, а при відкритті виявилося у двох кабінках ДВА однакові.Відкриття однієї кабіни 10 грн.Ось так безсоромно нас розводять.Один жетон коштує 20 грн-їм мало.Будьте уважні і не платіть 10 грн. ні при яких обставинах. На жаль не запитали прізвища чоловіка і жінки, які відкривали ячейки можу зазначити лише що сталося це 02 листопада о 9 годині.ГАНЬБА ТАКИМ ПРАЦІВНИКАМ.

Анонім сказав...

Чи дійсні посвідчення як багатодітні на швидкий дизель поїзд підкажіть будь-!ласка

Анонім сказав...

Обслуговування жахливе, неприховане хамство.
Диспечер мабуть себе в своїй кабінці уявляє високопосадовцем.
Називати час відправки поїздів ви маєте стільки разів, скільки вас про це питають. Вам за це платять кошти. Не знаю як можна в сферу обслуговування набирати таких хамок... це непрофесійно як мінімум. Аж стидно за моє рідно місто Львів, от такі дурепи створюють "позитивне"враження у туристів. Можна тільки собі уявити що ж вислуховують пенсіонери, якщо щось їм було незрозуміло чи недочули.

Анонім сказав...

Це просто жах! Диспетчер не надає належної інформації, коли задаєш 2 або більше питань, тоді відповідають не ввічливо, швидко і кидають трубку! Всю інформацію не реально запам"ятати або записати! Коли дзвониш і питаєш ще раз, тобі починають хамити. Таке враження, що одну і туж інформацію вони не зобов"язанні говорити декілька разів. А якщо наприклад, дзвонять різні пасажири і цікавляться, однією інформацію, то диспетчер не обслужить, бо він це вже говорив раніше?! Це просто сміх! Навчіться ввічливості!

Дописати коментар

Розклад руху, квитки, телефони: